BASTi. 2008.12.30. 15:36

Hmm..!?

Jelen pillanatban se köpni, se nyelni nem tudok. Okkal...

Épp a teszkós csipszemet bontogattam, mikor rápillantottam a hyper-sebességgel betöltődő blog statra - megnéztem, mert túl gyanús volt, hogy feszt kettőt mutatt a jelenléti ív. Erre mit látok!? 1644 látogató dec. 24-én, 323 Karácsony első napján és 117 másnapján. Még tegnap is volt 26 "érdeklődő", bár kötve hiszem, hogy a magam exhibicionizmusát kielégítő bologom ennyire érdekes lenne.

Először azt hittem,  hogy valamelyik Tóbiás kitett a zindex blog roll-ra, de -  mint kiderült - ennyire még ők sem adják le a színvonalat. Hál' a Magaságosnak!

Viszont épp most látom - a hivatkozásokból - hogy a Googel vezette hozzám a jónépet, pontosabb a Google képkeresője.  Ez nagyon komoly: A "karácsony" címszó alatt ott vagyok, rögtön az első oldalon, a sok kis idilli hangulatot árasztó képecske között  Úgy tűnik a napokban nem csak én kutattam a  karácsony lényege után (Muhaha), és nem csak én jártam sikerrel. :)

Mondjuk a szép íves formák már csak ilyenek, irgalmatlanul vonzák, és jó időre fókuszálják a tekintetet. Lenne is egy tippem az idelátogatók nem szerinti megoszlására, bár még véletlenül sem szeretnék sztereotipizálni, az csunya dolog :))

Viszont még most leszögeznék egy dolgot, míg rám nem száll a zegyház. Ez a véletlen műve, mármint, hogy ott vagyok a képpel, ahol. S ezúton is szeretnék elhatárolódni a véletlentől, magamtól meg a Google-től.

Továbbá: Aki meg Szenteste napján erre a képre kattintott, és nem Máriára, az szégyelje magát! :)) Tőlük is elhatárolódok. (Ugyanis én dec. 23-én kattintom rá :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://basti.blog.hu/api/trackback/id/tr11848794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása