Kinek ne rémelne Songoku!?

A generációm nagyja ezen a kultikus sorozaton nőtt fel. A Dragon Ball volt a Retek Klub egyik első nagy dobása, Benjamin és a pálya ördögei meleltt, természetesen... mindaddig amíg valami barom kölke miatt le nem vették képrenyőről  ....pont a legjobb résznél, mikor is Trunks a Dermesztő családot darabolta.

Modjuk ezt az igazi fanok - mint én - letöltéssel korrigáltuk, és végig röhögtük azt a nem kevés órát, amit a határt nem ismerő japán kreativitás elénk varázsolt. A csillagharcosok feszt duplázták, szorozták, négyzetre emelték erejüket, fuzionáltak osztódtak,és mindig jött egy erősebb szörny...amit body buldinggel természetsen mindig überelni tudtak...és aztán újra...

Hát igen... Goku, Vegita, Sátán, Dermesztő, Cell, a szikronizálatlan japán hangok stb-stb... ez mind a kultusz része! Feledhetetlen!

...és most itt van filmben is . És marha tré... első blikkre... sőt másodikra is ;))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://basti.blog.hu/api/trackback/id/tr10919973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2009.02.05. 19:31:41

Bleh, asszem legalább tíz percet én is belenéztem...aztán meg majd elhánytam magam...mondjuk egy ghost in the shellhez képest elég ratyi sorozat. Bár aki akarja, nézze...erre is jó a zinternet, hogy az a pár, gyereket villogó dobozzal neveltető faszkalap nem tudja tönkrekúrni más szórakozását...

BASTi. · http://basti.blog.hu 2009.02.06. 11:19:40

nem tudod, mit hagytál ki :D

A Stand Alone Complex amúgy nekem egy kicsit érdekes, mert sztem túl komolyan veszik magukat a japók :)
süti beállítások módosítása