BASTi. 2008.12.28. 17:55

Best of Me 2008

Nagyon nem füllik a  fogam a tanuláshoz, már megint, jobban mondva, még mindig. Így most "megmemoározom" (Kazinczy-díjas szó, ugye?) ide dolgaimat.

 

Az az igazság, hogy kibaszott lusta vagyok egy ideje, úgy kb. egy éve, ami párosul egy egészséges netfüggőséggel. Én már azt sem értettem, hogy miért nem basztak ki a németek a nyári gyakorlatom alatt, mert hogy nem voltam egy élmunkás praktikant az hótziher. (Akármit is hazdutak a könnyes búcsúnál) Ja igen, Dojcsland! A hátam közepére azt a kint töltött pár hónapot, de úgy mindenestül. A zombi feelingtől kezdve az öltönyökön át egészen a konzervételekig(...) Mondjuk most feszenghetek itt a külföldi gyakorlattal az önéletrajzomban, de hogy mégegyszer nem csinálnám végig az olyan biztos, mint hogy ku*vára nem tudok gépelni. (Cse@*/ meg!)  Még most is a verejték tör ki rajtam, ha csak arra gondolok, hogy rögtön érkezéskor elhányták a csomagjaimat vagy, hogy hazafelé én barom majdnem lekéstem a gépet. Szóval megvolt az idei kalandtúrám, de bőven elég is volt, úgy cirka 120 évre!

 

A másik dolog, ami idén említést érdemel mint "performance", az a Bőrgatyánk, amiben lassan-lassan már meg is izzadok. A nyáron megvizionált fansite-ot pár hónapa alatt dobtuk össze, amit a nyitást követően rögtön  meg is hackelt pár tini Jumurdzsák. (Hogy Bornemissza tüzes kereke  durrantsa őket seggbe! :@) Azóta viszont sikerült rebootolni a dolgot, és megy mint a karikacsapás. A határokat nem ismerő kreativitásomnak (Muhaha) és egy kis gerilla-marketingnek köszönhetően markáns spílerei lettünk a hazai bayern münchenes szférának. Echte konkurencia hiányában mondjuk nem is volt nehéz, azt kell mondanom... On guard! :) Mindenesetre büszke vagyok rá, nem kicsit.

 

UFF!

A bejegyzés trackback címe:

https://basti.blog.hu/api/trackback/id/tr43845513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása