BASTi. 2008.12.19. 07:36

Utolsó "munkanap"

A cím két okból sem igaz, bár kétség kívűl jól hangzik. Egyrészt az ötödéves egyetimsta - a legtöbb esetben - a társadalom egyik leghaszontalanabb élőlénye, révén, hogy már nem tanul semmi értelmeset, és még nem dolgozik semmi érdemlegeset, amit munkának lehetne titulálni. Én meg aztán végképp nem. Másodsorban pedig még lesz egy kiruccanásom Lajos királyságába, mielőtt beköszönt a Nagyonvilágválság Éve. Szóval hivatalosan nem ez volt utolós, csak majdnem:

Szokatlanul is kezdődött: Reggel akkor keltem amikor az ébresztő mondta és nem 3 órával később.  Zárthelyin volt jelenésem, amelyre előző napokban eszeveszettül nagyon készültem. (magyarul: átlapoztam) Nem úgy, mint lelekes évfolyamtársaim. Ők bezzeg készültek: strébereknél 5-ös, 6-os betűmére kicsinyített, lustábbaknál eredeti kiadású tételsor. A pancsereknél - mint én - semmi, ők tanultak (volna).

Miután berombolt a csorda terembe , és helyett foglalat (pancserek elől természetesen) el is kezdték az osztást. Ez - mint mindig - most is elég "korrekten" zajlott. A bal oldal csupán 20 perces késéssel kapta készhez a dolgozatot, így a legpofátlanabb puskázó a jobbon csupán a második oldalig érhetett a megfejtésben, míg végre én is rávéshetttem a papírra becses polgári nevem. Nem mintha osztott vagy szorozott volna, hiszen az én titkos fegyverem - a parsztlogikára és intuícióra alpuló tudásom - nem igényel sok időt: 1, 2, 1, X, X, 2, 2, 1, X...stb!

Szóval az érdemjegyem nagy valószínűséggel az első három prímszámból fog kikerülni. Megszoktam... Mondjuk, aki pár száz sűrített sorközzel tele írt diát próbál megtanulni, az magára vessen.

Szóval vigyázat! Teljes gőzzel tombol a minőségi felsőoktatás! Ha, nem figyelsz, maga alá gyűr.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://basti.blog.hu/api/trackback/id/tr34831030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.12.19. 22:14:16

Ez így szokott ám lenni : )
Nekem is így volt addig, amíg nem lett érintőképernyős okostelefonom (p990), ráadásul qwery billzettel. Azóta anyag feltölt .doc vagy egyéb fileban, zh előtt file megnyit, zh közben meg tekerőgombon kattog. Ami vicc az egészben, hogy órák is azzal jegyzetelek, tanár pedig általában le sem szar emiatt...így lehet jó átlagot hozni. Kár, hogy a szakdogát nem írja meg helyettem : )

Azt meg nem értem, hogy miért nem lehet folyóírásos jegyzetet kiadni. Powerpointot utálom, de a kedvences a flashbe ágyazott, annál még szöveget sem lehet kontrolcé-kontrolvézni.

Mondjuk inkább arra viagyázok, hogy kigyűrődjek a minőségi felsőoktatásbó.

Linket meg köszönöm, akkor én is kiteszlek oldalra : )
süti beállítások módosítása